نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری رَوش قیمت گذاری، ویژگی ها، بررسی

بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید

رَوش

رَوش

سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری و تلفن گویا

رتبه4.4

مروری بر رَوش CRM


علاوه بر پرونده مشتریان، تمامی اطلاعات درون و برون سازمانی به صورت یکپارچه ذخیره می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کار کردن با نرم افزارهای حرفه‌ای آن نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. به انتخاب شما، دسترسی به این نرم افزار هم از طریق شبکه داخلی و هم از طریق سیستم اینترنت قابل استفاده است. همچنین نرم افزار به دو نوع لوکال و نسخه روی ابر به فروش می‌رسد که اطلاعات دقیق‌تر آن را می‌توانید از کارشناسان فارسیکام بپرسید. تنها این نکته را یادآور می‌شویم که سیستم روی ابر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام از نظر سرعت و امنیت کاملاً تضمین شده و هزینه آن نسبت به سیستمهای دائم بسیار کمتر است. با نرم افزار فارسیکام (رَوش) فرآیندهای داخلی به صورت منظم و دور از موازی کاری یا دوباره کاری انجام می‌شود و هرگز مشتری برای دریافت خدمات منتظر نمی‌ماند. آیا این یک سازمان ایده آل نیست؟ چنین سازمانی را در خارج از ایران جستجو نکنید، تنها با استفاده از ابزار موجود در مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام، سازمان شما نیز می‌تواند ایده آل باشد.

قیمت گذاری

شروع قیمت 140,000 ریال در ماه

دمو آنلاین

اجاره‌ای-ابری

خرید آنلاین

رایگان محدود

ارزش خرید 4.2

دستگاها

برای کسب و کار کوچک، متوسط، بزرگ

زبان‌های پشتیبانی شده فارسی، انگلیسی

نرم افزار بومی

دمو آنلاین


رَوش رَوش رَوش رَوش

بررسی رَوش CRM


امتیاز کلی

4.4

از 5

ارزش خرید 4.2

امکانات 4.5

راحتی در استفاده 4.2

پشتیبانی 4

عالی

خوب

معمولی

بد

بررسی مثبت

92%

توصیه به دوست یا همکار

82%

قیمت رَوش CRM


نسخه ابری به ازای تعداد کاربر و مدت استفاده می باشد
قیمت هر کاربر/ ماه با تمام امکانات ۱۴۰,۰۰۰ ریال
زیر سیستم گردش کار ۷۰,۰۰۰ ریال
زیر سیستم ارتباط با استریسک ۴۰,۰۰۰ ریال
زیر سیستم باشگاه مشتریان ۴۰,۰۰۰ ریال
زیر سیستم ثبت اسناد مالی ۱۲۰,۰۰۰ ریال
زیر سیستم گزارش ساز ۱۲۰,۰۰۰ ریال
نرم افزار به صورت نصب در سرور مشتری ۵ کاربر ۲۵،۵۰۰،۰۰۰ ریال

امکانات crm رَوش


کالرآیدی

API

داشبورد

داشبورد پویا

وقایع سیستم

اطلاعیه های خودکار

یادآوری های خودکار

ادغام با دیگر نرم افزارها

مدیریت تقویم

تقویم هنگام سازی با گوگل

تقویم هنگام سازی با اوتلوک

اظهار نظر

تاریخچه مشتری

مشخصه های داینامیک مشتری

فیلدهای سفارشی

اشتراک گذاری مخاطب

گردش کار

گردش کار قابل تنظیم

زیر گردش کار

تاریخچه تماس

صندوق صوتی

مدیریت تماس

ارسال فکس

دریافت فکس

اتصال به Asterisk

اتصال به Twilio

گزارش ساز پویا

فرم ساز

هدف گذاری فروش

فرایند فروش

فرایند فروش با گردش کار

ایجاد سرنخ

تجزیه و تحلیل فروش

پیش بینی فروش

گزارش فروش

ردیابی فروش

ایجاد اتوماتیک فروش

باشگاه مشتریان

نظارت بر کاربران

مدیریت دسترسی ها

داده های برخط

آمار و گزارش

ادغام با رسانه های اجتماعی

یکپارچگی

کارتابل کاربران

چت داخلی کاربران

گزارشات روزانه

قالب های پویا

قالب چاپ

چاپ فاکتور

قالب های ایمیل

ارسال ایمیل

دریافت ایمیل

فعالیت های بازاریابی

ردیابی ایمیل

تبلیغات ایمیلی

انتقال و وارد کردن داده

اعتبار سنجی مشتریان

ایجاد مشتری از گوگل

ایجاد مشتری از اوتلوک

ایجاد مشتری از اکسل

انتقال مشتری

معرفی مشتری

گزارش مختص مشتری

ارسال پیامک

دریافت پیامک

خرید آنلاین شارژ پیامک

جواب اتوماتیک پیامک

دریافت فرم از اکسل

پنل پشتیبانی مشتریان

مدیریت وظایف

قفل کردن تیکت

امتیاز دهی به تیکت

تصویر سازی داده ها

Todo

رویداد

سیستم زمانبندی

نمایش زمانبندی فعال

زمانبندی قابل تنظیم

فاکتور

ارتباط با نرم افزارهای مالی

انبار

ثبت سند حسابداری

واریز آنلاین پول

مدیریت فایل ها

ابزار گفتگوی آنلاین

API پویا

اتصال به تلگرام

تنظیمات فایل خروجی چاپ

ارتباط با بانک اطلاعاتی

راهنمای آنلاین

پایگاه دانش

تور آموزش مجازی

راهنمای تصویری

مشاهده تمام امکانات

امنیت و حریم خصوصی crm رَوش


رمزگذاری اطلاعات

رمزگذاری در طول احراز هویت

پشتیبان گیری از اطلاعات

HTTPS

حفظ اطلاعات پس‌از لغو سرویس

دسترسی مبتنی بر نقش

تایید هویت چند عاملی

ایجاد سیاست قوی رمز عبور

پشتیبانی قفل سخت افزاری

قفل کاربر در ورود اشتباه کاربر

ویژگی های کلیدی crm رَوش


  • دانش بنیان
  • گردش کار پیشرفته
  • فرم ساز حرفه ای
  • گزارش ساز پویا، آنالیز و پیش بینی
  • مشخصه های پویا
  • اپلیکیشن رایگان
  • نمایش کالری آیدی
  • مرکز پشتیبانی
  • باشگاه مشتریات
  • ارتباطات درون سازمانی
  • واریز آنلاین
مشاهده تمام ویژگی ها

فواید crm رَوش


قابل دسترسی از هر مکان و در هر زمان 
پشتیبانی رایگان 
به روز رسانی رایگان 
بسیار آسان و قابل درک می باشد
با طراحی حرفه ای و پیشرفته تمام نیاز های نرم افزاری را برطرف می کند
منطبق با نیازهای فروش داخلی 
بینش شما را به تصمیم گیری دقیق تر می کند
تمام فعالیت های شرکت به صورت سیستمی انجام می دهد
تطبیق کردن گردش کار با فرم ساز و سیستم فروش، باعث به وجود آمدن سیستمی هوشمند و کاربردی شده است

اطلاعات این نرم‌افزار (از وب سایت، دموی نرم‌افزار، وبلاگ، شبکه های اجتماعی نرم‌افزار، رسانه و ...) به صورت دوره‌ای و اتوماتیک جمع آوری می‌شود و به همین دلیل ممکن است مغایرتی در اطلاعات نرم افزار وجود داشته باشد، اطلاعات تکمیلی و کامل نرم افزار را از سایت اصلی نرم افزار رَوش دریافت نماید. در صورت مشاهده این نواقص و مغایرت‌ها لطفاً برای ما ارسال کنید تا اطلاعات تصحیح شود.

نرم افزارهای مشابه


تجزیه و تحلیل crm رَوش


این نرم افزار کاملاً حرفه‌ای طراحی شده و تمام نیازهای و فرایندهای فروش و ارتباط با مشتری در داخل و خارج از کشور را پوشش می‌دهد، کاربری و استفاده آسان و طراحی زیبای آن باعث شده کاربران این سیستم به راحتی از این نرم افزار استفاده نمایند.
سیستم پویا اطلاعات مشتری به کاربر این امکان را می‌دهد که تمام اطلاعات مشتری از هر نوع و داده‌ای را در این سیستم بدون محدودیت ثبت نماید و سرعت‌بالای نرم افزار باعث افزایش راندمان کاری در ارتباط با اطلاعات مشتری می‌شود.

سیستم فروش به‌صورت کاملاً حرفه‌ای طراحی‌شده و همچنین ایجاد فرایندهای خطی و پویا (با استفاده از گردش کار) باعث شده که تمامی حالت‌های فروش قابل پیاده‌سازی شده همچنین نمایش آماری اطلاعات به‌صورت قیف فروش و اتصال فرایندهای غیرخطی به قیف باعث درک بیشتر مدیران فروش از فرصت‌های فروش را می‌دهد، تعریف هدف‌گذاری فروش برای هر کاربر فروش و ویژگی‌های فروش باعث افزایش راندمان این نرم افزار برای کاربران شده است.
پنل حرفه‌ای پست الکترونیکی (Email) و همچنین تبلیغات ایمیلی پنهان و ارسال انبوه ایمیل برای ایمیل مارکتینگ یک ابزار بسیار عالی ارائه می‌دهد.
سیستم پیامکی این نرم افزار با قابلیت ارسال انبوه و متصل شدن به بیش از ۴۰ پنل پیامکی و قابلیت ارتباط با انواع وب سرویس‌ها ارسال پیامک، سیستم قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد

فرم ساز این نرم‌افزار کاملاً حرفه‌ای و با ابزارهای بسیار متنوع و قالب‌ بندی مختلف و فرمول نویسی به مدیران امکان ایجاد هر نوع فرمی را می‌دهد و استفاده این فرم‌ها در وب‌سایت مختلف باعث پویاتر شدن این ابزار شده است 

سیستم تیکتینگ و پشتیبانی این نرم‌افزار با پنل مختص مشتریان امکان پرداخت آنلاین فاکتورها، واریز پول و ثبت و دریافت هر نوع خدمات باقابلیت ارائه خدمات باشگاه مشتریان را کاربران نرم‌افزار را می‌دهد.

امکانات تلفنی این سیستم یکی از بارزترین امکانات نرم افزار می‌باشد که امکان اتصال به IVR،VOIP، استریسک و ... را می‌دهد همچنین با نمایش کالرآیدی و دریافت - ارسال فکس و صندوق صوتی و یکپارچگی با نرم‌افزار IVR تمام نیازهای شرکت یا سازمان‌های مختلف را برطرف می‌ساز.

گردش کار پیشرفته و کاملاً حرفه‌ای این نرم افزار باعث شده در بین نرم افزارهای بومی یکی از پیشروها در طراحی CRM باشد، طراحی پیچیده‌ترین چارت‌ها و فرایندهای کاری به صورت کاملاً آسان و تلفیق این سیستم با ابزارهای مختلف مانند فرم ساز، سیستم زمان‌بندی، ایمیل، پیامک، پنل پشتیبانی... باعث شده که استفاده کنندگان از این سیستم تمام فرایندهای کاری خود را به راحتی به صورت سیستمی در بیاورند و بیشتر کارهای شرکت به صورت خودکار انجام شود.

زمان‌بندی و تنظیم حالت‌های مختلف زمان‌بندی برای بخش‌های سیستم و مشتری‌ها استفاده شرایط طراحی زمانبندی های مرتبط و ... را فراهم می‌آورد.

گزارش ساز قدرتمند موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رَوش (فارسیکام) امکان طراحی گزارش‌های متنوع و پویا را به کاربران سیستم می‌دهد و کاربران می‌توانند خود تمام گزارش‌های مورد نیازشان را با این ابزار طراحی نمایند و یا با استفاده از گزارش‌های آماده که بیش از ۵۰ گزارش می‌باشد نیازهای آماری خود را برطرف سازند.

API پویای این سیستم قابلیت ارتباط با دیگر نرم افزارها را برای کاربران فراهم می‌کنند تا از امکانات و داده‌های نرم افزار در دیگر نرم‌افزارها یا سایت‌ها استفاده شود.

با استفاده از ابزار گفتگوی آنلاین می‌توانید در تمامی وب‌سایت خود با کاربران وب‌سایت‌ها به‌صورت آنلاین در ارتباط باشید و سؤال های مربوط به فروش و پشتیبانی را به صورت آنلاین پاسخ دهید.

سیستم حسابداری و فاکتور این نرم‌افزار باقابلیت طراحی آسان قالب‌های فاکتور و ارتباط با بخش فروش و باشگاه و سندهای حسابداری نیازهای استفاده از یک نرم افزار حسابداری متوسط را برطرف می‌سازد.

سوال و جواب ها در مورد رَوش CRM


 آیا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام فقط به صورت اینترنتی قابل استفاده است ؟
خیر ، علاوه بر نسخه روی ابر که به صورت سرویس ارائه میشود و الزاما نیاز به اتصال به اینترنت دارد امکان نصب نرم افزار روی سرور مشتری هم وجود دارد ، البته از نظر تعرفه قیمتی این دوحالت متفاوت هستند .

منظور از نسخه ابری چیست ؟
در این حالت نرم افزاری به صورت فیزیکی به مشتری داده نمی شود و نیاز نیست مشتری تجهیزات و سرور برای نصب نرم افزار داشته باشد بلکه مشتری به صورت SAAS نرم افزار و امکانات آنرا روی سرورهایی که فارسیکام مشخص کرده است استفاده میکند و بر اساس تعداد کاربر و مدت زمان استفاده هزینه را پرداخت میکند .

آیا نرم افزار crm فارسیکام ( روش ) فارسی شده یک نرم افزار خارجی است ؟
خیر ، این نرم افزار کاملا تولید شرکت فن آوری اطلاعات فارسی کام است . و کپی یا ترجمه هیچ نرم افزار دیگری نیست .

قیمت نرم افزار crm فارسیکام به همراه ماژولهای آن چقدر است ؟
جهت مشاهده تعرفه نسخه روی ابر اینجا کلیک کنید و چنانچه مایلید پیش فاکتور برای نسخه لوکال نرم افزار دریافت کنید با بخش فروش شرکت تماس بگیرید .

چگونه می توانم نرم افزار را تست کنم ؟
برای اینکار از اینجا میتوانید به مدت یک هفته نسخه آزمایشی نرم افزار را برای خود ایجاد و استفاده نمایید . بهتر است قبل از این کار ویدئوهای نرم افزار را اینجا مشاهده نمایید .

آیا امکان بازیابی پشتیبان بانک اطلاعاتی از روی نسخه های ابری به روی نسخه لوکال نصب شده روی سرور مشتری وجود دارد ؟
بله ، ممکن است شما مدتی نسخه روی ابر را استفاده کنید و به هر دلیلی بخواهید نرم افزار را به صورت لوکال روی سرور خود داشته باشید . برای این کار در هنگام نصب، کارشناسان فارسیکام کار انتقال بانک اطلاعاتی را انجام خواهند داد .

محل قرار گیری سرورهای نسخه های ابری نرم افزار کجاست ؟
سرور ها در دیتا سنتر های معتبر داخل ایران قرار دارند .

آیا امکان پشتیبان گیری از نسخه های ابری وجود دارد ؟
بله ، امکان پشتیبان گیری از فایلهای بارگذاری شده و همچنین دیتابیس توسط مشتری وجود دارد ، همچنین اگر مشتری به هر دلیلی بخواهد اطلاعات را به نرم افزار دیگری منتقل نماید امکان گرفتن فایل خروجی با فرمت اکسل از بخش مشتریان و فرمهای نرم افزار وجود دارد .

آیا فضای ذخیره سازی اطلاعات در نسخه های ابری محدودیت دارد ؟
بله ،فضای هاستینگ تخصیص داده شده 200 مگابایت به صورت رایگان است ، در صورت نیاز به فضای بیشتر بر اساس تعرفه این شرکت باید توسط مشتری ، خریداری شود .

آیا امکان برداشتن نوشته کپی رایت از پایین نرم افزار وجود دارد ؟
در نسخه ابری این امکان وجود ندارد ولی در نسخه لوکال ممکن است .

آیا امکان تغییر امکانات و تعداد کاربران بعد از خرید وجود دارد ؟
چنانچه به صورت ابری نرم افزار را خریداری کرده اید در هر زمانی بعد از خرید می توانید نسبت به افزایش تعداد کاربر و یا خرید ماژولهای دیگر اقدام نمایید ، همچنین در پایان دوره ، زمانی که می خواهید نرم افزار خود را تمدید کنید میتوانید نسبت به کاهش تعداد کاربران و یا ماژول های دیگر اقدام نمایید .
در حالت لوکال فقط میتوانید تعداد کاربران و یا ماژول ها را افزایش دهید و نمی توانید کم کنید .

آیا میتوان آدرس URL ورود به نرم افزار در نسخه های ابری را تغییر داد ؟
بله امکان پذیر است .در حالت عادی اگر بخواهید وارد نرم افزار (نسخه روی ابر) شوید باید آدرس URL که شرکت در اختیار شما قرار داده را وارد نمایید . اگر بخواهید به جای این آدرس از یک آدرس دیگر استفاده کنید باید در تنظیمات هاستینگ خود به قسمت DNS Zone رفته و یک A Record تعریف نمایید و آدرس IP سرور نرم افزار فارسیکام را وارد نمایید .

اگر مشتری نسخه ابری خود را به موقع تمدید نکند و بعد از گذشت چند ماه بخواهد دوباره اقدام به تمدید کند آیا امکان پذیر است ؟
بله امکان پذیر است ، فارسیکام حداقل 3 ماه اطلاعات و دیتابیس مشتریان را نگه میدارد تا در صورت برگشت مشتری بتواند دوباره سرویس قبلی خود را تمدید نمایید .

آیا برای پشتیبانی نیاز به پرداخت هزینه است ؟
در حالت استفاده به صورت ابری هیچ هزینه اضافی بابت پشتیبانی پرداخت نمی شود ( مگر زمانی که مشتری نیازمند خدمات حضوری است) . خدمات دیگر از طریق ثبت تیکت در مرکز پشتیبانی بدون هزینه است .
در حالتی که نرم افزار به صورت لوکال روی سرور مشتری نصب شده است پشتیبانی برای سال اول رایگان است ( مگر زمانی که مشتری نیازمند خدمات حضوری است) و از سال دوم به بعد پشتیبانی با عقد قرارداد پشتیبانی ممکن خواهد بود .

نحوه پشتیبانی نرم افزار چگونه است ؟
مشتریان می توانند با عضویت در مرکز پشتیبانی فارسیکام به آدرس : http://support.farsicom.com از خدمات پشتیبانی استفاده کنند و یا در صورت نیاز از طریق تماس تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت کنند .

آیا نرم افزار آموزش حضوری دارد ؟
نسخه های ابری به مدت یک نفر ساعت در محل دفتر شرکت در تهران آموزش رایگان دارند . برای نسخه لوکال به مدت 3 ساعت طی یک جلسه در محل مشتری آموزش رایگان برگزار می شود . برای مشتریانی که در تهران حضور ندارد آموزش به صورت تلفنی و ریموت انجام می شود . چنانچه بیش از این مدت نیاز به آموزش وجود داشته باشد این کار با پرداخت هزینه ممکن خواهد بود .

نسخه های جدید نرم افزار چگونه در اختیار مشتریان قرار می گیرد ؟
در طول مدت قرارداد پشتیبانی در صورت درخواست مشتری در مرکز پشتیبانی فارسیکام عمل بروز رسانی نرم افزار توسط کارشناسان فارسیکام انجام خواهد شد . نسخه های ابری به صورت اتوماتیک به روز رسانی می شوند .

آیا امکان سفارشی سازی نرم افزار بر اساس خواسته مشتری وجود دارد ؟
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام یک پکیج نرم افزاری عمومی است که میتواند در هر صنفی استفاده شود.
بدون نیاز به سفارشی سازی توسط فارسیکام خود مشتری می تواند بخشهای مختلف نرم افزار را بر اساس نیاز خود تنظیم کند ، میتوانید به اطلاعات مشتریان مشخصه های دلخواه اضافه کنید و یا فرمهایی که مایلید با فیلدهای دلخواد در نرم افزار بسازید. و یا بر اساس نیاز خود گردش کارهای متنوع ایجاد کنید . همچنین اگر ماژول گزارش ساز را داشته باشید میتوانید گزارشات اختصاصی ایجاد کنید . اگر باز هم با این تغییرات نیاز بود فارسیکام تغییری ایجاد کند باید با شرکت تماس بگیرید و خواسته خود را مطرح نمایید . فارسیکام پس از بررسی درخواست به شما پاسخ میدهد که آیا این سفارشی سازی را انجام می دهد یا خیر