نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری سرو قیمت گذاری، ویژگی ها، بررسی

بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید

سرو

سرو

نرم افزار غیربومی sugarcrm

رتبه3.2
مشاهده سایت
خرید آنلاین

مروری بر سرو CRM


تماس ها و جلسات برنامه ریزی شده، فروش های در جریان، وظایف باز، وظایف واگذار شده به دیگران، پیش فاکتورهای درجریان مشتریان و … اطلاعاتی هستند که تمام فروشندگان برای برنامه ریزی هر روزکاری خود به آن نیاز پیدا می‌کنند. با توجه به این نیاز کارتابلی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در اختیار کاربران قرار داده شده است. وجود قابلیت اختصاصی سازی کارتابل برای هرکاربر بصورت جداگانه، کمک می‌کند کاربران نرم افزار CRM بتوانند براساس نیازشان با مشاهده یک صفحه روز کاری خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنند.
همچنین مدیران می توانند در نرم افزار CRMنمودارهای از پیش تعریف شده ای مانند، قیف فروش، درآمد ماهانه، نرخ تبدیل سرنخ ها و … را انتخاب نمایند که در کارتابل نرم افزار CRM خود آنها را ببینند.

قیمت گذاری

شروع قیمت 300,000 ریال در ماه هر کاربر

دمو آنلاین

اجاره‌ای-ابری

خرید آنلاین

رایگان محدود

ارزش خرید 3.7

دستگاها

برای کسب و کار کوچک، متوسط، بزرگ

زبان‌های پشتیبانی شده فارسی، انگلیسی

نرم افزار بومی

دمو آنلاین


سرو سرو سرو سرو

بررسی سرو CRM


امتیاز کلی

3.2

از 5

ارزش خرید 3.8

امکانات 3.7

راحتی در استفاده 3.5

پشتیبانی 4.5

عالی

خوب

معمولی

بد

بررسی مثبت

67%

توصیه به دوست یا همکار

40%

قیمت سرو CRM


پایه 30 هزار تومان ماهانه به ازای هر کاربر
حرفه ای 60 هزار تومان ماهانه به ازای هر کاربر
بی نهایت 80 هزار تومان ماهانه به ازای هر کاربر

امکانات crm سرو


کالرآیدی

API

داشبورد

داشبورد پویا

وقایع سیستم

اطلاعیه های خودکار

یادآوری های خودکار

ادغام با دیگر نرم افزارها

مدیریت تقویم

تقویم هنگام سازی با گوگل

تقویم هنگام سازی با اوتلوک

اظهار نظر

تاریخچه مشتری

مشخصه های داینامیک مشتری

فیلدهای سفارشی

اشتراک گذاری مخاطب

گردش کار

گردش کار قابل تنظیم

زیر گردش کار

تاریخچه تماس

صندوق صوتی

مدیریت تماس

ارسال فکس

دریافت فکس

اتصال به Asterisk

اتصال به Twilio

گزارش ساز پویا

فرم ساز

هدف گذاری فروش

فرایند فروش

فرایند فروش با گردش کار

ایجاد سرنخ

تجزیه و تحلیل فروش

پیش بینی فروش

گزارش فروش

ردیابی فروش

ایجاد اتوماتیک فروش

باشگاه مشتریان

نظارت بر کاربران

مدیریت دسترسی ها

داده های برخط

آمار و گزارش

ادغام با رسانه های اجتماعی

یکپارچگی

کارتابل کاربران

چت داخلی کاربران

گزارشات روزانه

قالب های پویا

قالب چاپ

چاپ فاکتور

قالب های ایمیل

ارسال ایمیل

دریافت ایمیل

فعالیت های بازاریابی

ردیابی ایمیل

تبلیغات ایمیلی

انتقال و وارد کردن داده

اعتبار سنجی مشتریان

ایجاد مشتری از گوگل

ایجاد مشتری از اوتلوک

ایجاد مشتری از اکسل

انتقال مشتری

معرفی مشتری

گزارش مختص مشتری

ارسال پیامک

دریافت پیامک

خرید آنلاین شارژ پیامک

جواب اتوماتیک پیامک

دریافت فرم از اکسل

پنل پشتیبانی مشتریان

مدیریت وظایف

قفل کردن تیکت

امتیاز دهی به تیکت

تصویر سازی داده ها

Todo

رویداد

سیستم زمانبندی

نمایش زمانبندی فعال

زمانبندی قابل تنظیم

فاکتور

ارتباط با نرم افزارهای مالی

انبار

ثبت سند حسابداری

واریز آنلاین پول

مدیریت فایل ها

ابزار گفتگوی آنلاین

API پویا

اتصال به تلگرام

تنظیمات فایل خروجی چاپ

ارتباط با بانک اطلاعاتی

راهنمای آنلاین

پایگاه دانش

تور آموزش مجازی

راهنمای تصویری

مشاهده تمام امکانات

امنیت و حریم خصوصی crm سرو


رمزگذاری اطلاعات

رمزگذاری در طول احراز هویت

پشتیبان گیری از اطلاعات

HTTPS

حفظ اطلاعات پس‌از لغو سرویس

دسترسی مبتنی بر نقش

تایید هویت چند عاملی

ایجاد سیاست قوی رمز عبور

پشتیبانی قفل سخت افزاری

قفل کاربر در ورود اشتباه کاربر

ویژگی های کلیدی crm سرو


  • تقویم کاری
  • گزارش عملکرد فروش
  • فروش در دست
  • پرتال مشتری
  • تایم شیت
  • گزارش های پیش فرض نموداری
مشاهده تمام ویژگی ها

فواید crm سرو


اطلاعات این نرم‌افزار (از وب سایت، دموی نرم‌افزار، وبلاگ، شبکه های اجتماعی نرم‌افزار، رسانه و ...) به صورت دوره‌ای و اتوماتیک جمع آوری می‌شود و به همین دلیل ممکن است مغایرتی در اطلاعات نرم افزار وجود داشته باشد، اطلاعات تکمیلی و کامل نرم افزار را از سایت اصلی نرم افزار سرو دریافت نماید. در صورت مشاهده این نواقص و مغایرت‌ها لطفاً برای ما ارسال کنید تا اطلاعات تصحیح شود.

نرم افزارهای مشابه


رَوش

رَوش

سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری و تلفن گویا

رتبه4.4
مشاهده اطلاعات

تجزیه و تحلیل crm سرو


استفاده از نرم‌افزار CRM خارجی به‌صورت ترجمه یا پایه مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند، در صورت استفاده به‌عنوان پایه و توسعه آن مشاهده می‌کنیم بیشتر ابزارهای موجود در نرم‌افزار پایه حذف شده یا تغییر داده می‌شود و ابزارهای جدیدی جهت سازگاری آن با بازارهای ایرانی و کاربران ایرانی به آن اضافه می‌شود، اگر این همه تغییرات داده شده است، پس چرا از نرم افزارهای خارجی استفاده شده و نرم افزار به‌صورت بومی طراحی و ایجاد نشده است؟
ترجمه و فروش نرم افزارهای CRM خارجی با توجه به اینکه روند فروش، بازاریابی در کشور ما با کشورهای خارجی متفاوت می‌باشد، در توسعه و پیشبرد اهداف مدیرهای شرکت و سازمان‌ها موفق نیستند و خریدار فقط برای اینکه نرم افزار فوق، یک نرم افزار خارجی می‌باشد و به نسبت علم و دانش بیشتری دارد خریداری می کند، این نقطه را باید مدنظر داشته باشد که بیشتر تغییرات نرم افزارها توسط شرکت فروشنده ایرانی انجام شده و در صورتی که در دید خریدار نرم افزارهای ایرانی دارای مشکلات و توانایی‌هایی کمی هستند، همین نرم افزارهم به وسیله برنامه نویسان و توسعه دهنده‌های ایرانی، توسعه داده شده است (ضمناً استفاده کردن از یک نرم افزار خارجی و توسعه آن باعث توانمند شدن آن نرم افزار نمی‌شود، چون نرم افزارهایی با ابزار بسیار قدرتمند Visual Studio ایجاد می‌شود ولی چون فرد یا تیمی که از این ابزار برای تولید نرم افزار استفاده می‌کند توانایی و دانش کمی دارند، نرم افزار ضعیف و غیر کاربردی را تولید می‌کنند)
در نرم افزار فوق مشاهده می‌شود که بیشتر جاها هنوز ترجمه نشده و به زبان انگلیسی می‌باشد.

به‌روزرسانی پایه سیستم به علت تغییرات در سیستم، عملاً غیرممکن یا زمان و هزینه زیادی در برمی‌گیرد، نرم‌افزار فوق از ورژن 5.5 شرکت sugarcrm استفاده کرده درحالی‌که آخرین ورژن نرم‌افزار sugarcrm ورژن 7.11 می‌باشد که خریداران نرم‌افزار ترجمه‌شده ایرانی از امکانات نسخه‌های جدید بی‌بهره می‌مانند.

نرم‌افزارهای خارجی مناسب کسب‌وکارهای داخلی نیستند، نوع فروش و رفتار مشتری و نوع کارها در ایران متفاوت از کشورهای خارجی می‌باشد به همین دلیل نرم‌افزارهای خارجی نیازهای داخلی را رفع نمی‌کند و فروشندگان این نرم افزارها مجبور هستند ماژول‌هایی به این نرم افزارها اضافه کنند.

سوال و جواب ها در مورد سرو CRM


برای شروع کار با نرم افزار چه کاری باید انجام دهیم؟
خوشبختانه این امر بسیار ساده است! شما از طریق لینک و یا گزینه ثبت نام 30 روزه رایگان می توانند فرم موجود را پرکرده و با تایید و دنبال کردن ایمیل تاییدیه حساب کاربری خود را درلحظه ایجاد کنید . برای ایجاد سهولت و کمک به تصمیم گیری شما، نرم افزار بمدت 30 روز رایگان بدون محدودیت دراختیار شما قرارمی گیرد که بتوانید با کمترین هزینه تصمیم گیری نمایید. درصورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر و یا برگزاری جلسه داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

چه مدت زمانی طول می کشد این نرم افزار در مجموعه ما راه اندازی شود؟
تجربه استقرار نرم افزار SarvCRM در تعداد زیادی از شرکت ها با کسب و کارهای متفاوت، به ما ثابت کرده است که این زمان می تواند خیلی متفاوت باشد و به شرایط مختلفی مانند پیچیدگی فرآیندهای مشتری و میزان جدیت مدیران بستگی دارد . بطور معمول و متوسط راه اندازی و آموزش کاربران 1 ماه زمان نیاز دارد و پس از آن در طول 2 ماه نرم افزار کاملا در شرکت شما پیاده می شود.

برای اطمینان از پیاده سازی موفق نرم افزار در سازمان چه فرآیندی باید طی شود؟
شاید برای بسیاری از ما پیش آمده باشد که تصمیم گرفته ایم ورزش کنیم. به فروشگاه لوازم ورزشی می رویم و تعدادی ابزار و لباس مخصوص برای ورزش تهیه می کنیم. اما در اغلب موارد فقط چند روز ادامه می دهیم و پس از آن سرد می شویم و تا زمان دیگری که احساس می کنیم واقعا نیاز به ورزش داریم این مساله را فراموش می کنیم.
حال در نظر بگیرید که یک مربی خصوصی قرار است براساس یک برنامه مدون به شما تمرین و انگیزه بدهد که ورزش را ادامه دهید. حتی در ابتدای کار که به ورزش کردن عادت ندارید، مربی شما را به تمرین وا میدارد .
ما برای راه اندازی نرم افزار SarvCRM برنامه مشابهی داریم. بصورتی که کارشناسان استقرار ما خدمات پیاده سازی را در شرکت شما ارائه دهند و اطمینان حاصل کنند که نرم افزار در شرکت شما بدرستی مورد استفاده قرارمی گیرد

از کجا بدانم کدام پکیج برای من مناسب است؟
ما معتقدیم پس از 1 ماه که شما بصورت رایگان فرصت بررسی و استفاده از SarvCRM را دارید، به نیازمندی های خود در حوزه CRM کاملا احاطه پیدا می کنید . البته اگر تصمیم شما همکاری با تیم استقرار نرم افزار SarvCRM باشد، کارشناسان ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. لیست مقایسه پکیج ها را نیز می توانید در این لینک مشاهده کنید.

امکان ارائه دمو نرم افزار Sarv CRM وجود دارد؟
بله، پس از شنیدن نیازهای شما امکان ارائه دمو بصورت حضوری و یا مجازی وجود دارد. دموی حضوری می تواند در محل کار شما يا در شركت سرونو ارائه شود، همچنین جلسه مجازی دمو معمولا نیم ساعت به طول می انجامد. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه لطفا با ما تماس بگیرید.

چطور مطمئن باشم از اطلاعات من سو استفاده نمی شود؟
شما یک توافق نامه با شرکت حقوقی توسعه راهکارهای مدیریت سرونو ( سهامی خاص ) دارید و در متن این توافق نامه سرونو به شما متعهد شده است که اطلاعات مشتریان و کسب و کار شما مورد سواستفاده قرار نخواهد گرفت. در غیر اینصورت شما امکان پیگیری حقوقی و قضایی این مساله را خواهید داشت.
علاوه براین، ما به هیچ وجه اعتماد مشتریان خود را برای کسب سود از راهی که درحوزه تخصصی ما نبوده و نیست ( منظور فروش اطلاعات اصناف و مشتریان است ) خدشه دار نمی کنیم چرا که معتقدیم با این کار نه تنها سودآوری بیشتری نخواهیم داشت بلکه مشتریان بزرگ و سودآور خود را نیز نسبت به خود بی اعتماد می کنیم.

آیا هر زمان که بخواهم اطلاعات را در اختیار من قرار دهید؟
بله شما می توانید مطابق با شرایط توافق نامه هر زمان که بخواهید آخرین نسخه پشتیبان اطلاعات را به صورت فایل SQL دریافت کنید. در ضمن شما همواره از طریق خود نرم افزار امکان دریافت خروجی Excel را از بخش های مختلف دارید .