نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری قیمت گذاری، ویژگی ها، بررسی

بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید

مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار غیربومی Microsoft Dynamics

رتبه0
مشاهده سایت
خرید آنلاین

مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری CRM


با استفاده از این بستر یکپارچه به راحتی می توانید ایده ها و طرح های بازاریابی و فروش خود را اجرا کنید

قیمت گذاری

شروع قیمت ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال سالیانه 10 کاربر

دمو آنلاین

اجاره‌ای-ابری

خرید آنلاین

رایگان محدود

ارزش خرید 0

دستگاها

برای کسب و کار کوچک، متوسط، بزرگ

زبان‌های پشتیبانی شده فارسی، انگلیسی

نرم افزار بومی

دمو آنلاین


مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری

بررسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM


امتیاز کلی

0

از 5

ارزش خرید 0

امکانات 0

راحتی در استفاده 0

پشتیبانی 0

عالی

خوب

معمولی

بد

بررسی مثبت

%

توصیه به دوست یا همکار

%

قیمت مدیریت ارتباط با مشتری CRM


CRM آنلاین ۹٬۵۰۰٬۰۰۰ ریال
فیلم آموزشی ۵۰۰٬۰۰۰ ریال
پیامک + شماره اختصاصی + ۱۰۰۰ پیامک ۱٬۰۰۰٬۰۰۰  ریال
دو SSL + ایمیل اکسچنج ۴٬۳۰۰٬۰۰۰ ریال
تلگرام ۱۰۰۰٬۰۰۰  ریال
ربات تلگرام باشگاه مشتریان ۲٬۵۰۰٬۰۰۰  ریال
پیام صوتی ۲٬۵۰۰٬۰۰۰  ریال
فاکس ۱٬۰۰۰٬۰۰۰  ریال
پیام اجتماعی ۳٬۵۰۰٬۰۰۰  ریال
ایمیل مارکتینگ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰  ریال
کالر آی دی (فقط سال اول) ۹٬۸۰۰٬۰۰۰  ریال
داشبورد مدیریتی ۱٬۵۰۰٬۰۰۰  ریال
اکسپورت با قالب ۱٬۲۰۰٬۰۰۰  ریال
گزارشات (مالیات) ۷۰۰٬۰۰۰  ریال

امکانات crm مدیریت ارتباط با مشتری


کالرآیدی

API

داشبورد

داشبورد پویا

وقایع سیستم

اطلاعیه های خودکار

یادآوری های خودکار

ادغام با دیگر نرم افزارها

مدیریت تقویم

تقویم هنگام سازی با گوگل

تقویم هنگام سازی با اوتلوک

اظهار نظر

تاریخچه مشتری

مشخصه های داینامیک مشتری

فیلدهای سفارشی

اشتراک گذاری مخاطب

گردش کار

گردش کار قابل تنظیم

زیر گردش کار

تاریخچه تماس

صندوق صوتی

مدیریت تماس

ارسال فکس

دریافت فکس

اتصال به Asterisk

اتصال به Twilio

گزارش ساز پویا

فرم ساز

هدف گذاری فروش

فرایند فروش

فرایند فروش با گردش کار

ایجاد سرنخ

تجزیه و تحلیل فروش

پیش بینی فروش

گزارش فروش

ردیابی فروش

ایجاد اتوماتیک فروش

باشگاه مشتریان

نظارت بر کاربران

مدیریت دسترسی ها

داده های برخط

آمار و گزارش

ادغام با رسانه های اجتماعی

یکپارچگی

کارتابل کاربران

چت داخلی کاربران

گزارشات روزانه

قالب های پویا

قالب چاپ

چاپ فاکتور

قالب های ایمیل

ارسال ایمیل

دریافت ایمیل

فعالیت های بازاریابی

ردیابی ایمیل

تبلیغات ایمیلی

انتقال و وارد کردن داده

اعتبار سنجی مشتریان

ایجاد مشتری از گوگل

ایجاد مشتری از اوتلوک

ایجاد مشتری از اکسل

انتقال مشتری

معرفی مشتری

گزارش مختص مشتری

ارسال پیامک

دریافت پیامک

خرید آنلاین شارژ پیامک

جواب اتوماتیک پیامک

دریافت فرم از اکسل

پنل پشتیبانی مشتریان

مدیریت وظایف

قفل کردن تیکت

امتیاز دهی به تیکت

تصویر سازی داده ها

Todo

رویداد

سیستم زمانبندی

نمایش زمانبندی فعال

زمانبندی قابل تنظیم

فاکتور

ارتباط با نرم افزارهای مالی

انبار

ثبت سند حسابداری

واریز آنلاین پول

مدیریت فایل ها

ابزار گفتگوی آنلاین

API پویا

اتصال به تلگرام

تنظیمات فایل خروجی چاپ

ارتباط با بانک اطلاعاتی

راهنمای آنلاین

پایگاه دانش

تور آموزش مجازی

راهنمای تصویری

مشاهده تمام امکانات

امنیت و حریم خصوصی crm مدیریت ارتباط با مشتری


رمزگذاری اطلاعات

رمزگذاری در طول احراز هویت

پشتیبان گیری از اطلاعات

HTTPS

حفظ اطلاعات پس‌از لغو سرویس

دسترسی مبتنی بر نقش

تایید هویت چند عاملی

ایجاد سیاست قوی رمز عبور

پشتیبانی قفل سخت افزاری

قفل کاربر در ورود اشتباه کاربر

ویژگی های کلیدی crm مدیریت ارتباط با مشتری


مشاهده تمام ویژگی ها

فواید crm مدیریت ارتباط با مشتری


اطلاعات این نرم‌افزار (از وب سایت، دموی نرم‌افزار، وبلاگ، شبکه های اجتماعی نرم‌افزار، رسانه و ...) به صورت دوره‌ای و اتوماتیک جمع آوری می‌شود و به همین دلیل ممکن است مغایرتی در اطلاعات نرم افزار وجود داشته باشد، اطلاعات تکمیلی و کامل نرم افزار را از سایت اصلی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دریافت نماید. در صورت مشاهده این نواقص و مغایرت‌ها لطفاً برای ما ارسال کنید تا اطلاعات تصحیح شود.

نرم افزارهای مشابه


رَوش

رَوش

سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری و تلفن گویا

رتبه4.4
مشاهده اطلاعات

تجزیه و تحلیل crm مدیریت ارتباط با مشتری


بحث‌های زیادی شده درباره استفاده کردن یا نکردن از مایکروسافت CRM شرکت‌های که از فروش این نرم افزار درآمد دارند به‌شدت از آن دفاع کرده و شرکت‌های تولید کننده نرم افزار CRM ایرانی ایرادهای فراوانی را به این نرم افزار گرفته‌اند. خب کدام یک از این گفته‌های دو طرف درست است؟
مسئله اول حمایت از نرم افزارهای داخلی و تولیدکنندگان نرم‌افزار می‌باشد اما به شکل صحیح، حمایت بی‌چون و چرا باعث می‌شود که نرم‌افزارها توسعه پیدا نکنند و از ابزارها و تکنیک‌های روز دنیا عقب بماند.در ایران روند بازاریابی و سرنخ‌ها متفاوت می‌باشد، دید بازاریابی و موارد مهم بازاریابی و کسب کار در ایران و مراحل ثبت و پیگیری آن تفاوت‌های زیادی به نسبت نرم‌افزارهای خارجی را دارد، نرم افزارهای بومی که تحلیل و ایده نرم‌افزار CRM را بر اساس نرم‌افزارهای خارجی پیاده‌سازی کرده‌اند، همین مشکل مشابه رادارند. با مقایسه روند فروش نرم افزارهای خارجی و روند فروش شرکت‌های ایرانی این تفاوت آشکار می شود.

سخت و پیچیده بودن این نرم‌افزار کار با آن را برای کاربران دشوار می‌کند، این مطلب درست است که چون نرم افزار بزرگی است به همین دلیل پیچیده است، ولی نوع کار در ایران با سایر کشورها متفاوت است، میزان کار مفید در ایران بسیار پایین می‌باشد، کارمندان بیشتر بی حوصله و تلاشی برای یادگیری و با انگیزه کار کردن را ندارند، در این بین یک نرم افزار سخت و پیچیده باعث می‌شود که استقرار نرم افزار CRM با شکست مواجه شود، (در مثال نقض گفته‌اند "استفاده کردن از ماشین به مراتب ساده‌تر از یک هواپیما می‌باشد ولی هیچ وقت ماشین به پای یک هواپیما نمی‌رسد" البته توجه داشته باشید که شما باید یک خلبان که آشنایی کامل با هواپیما را داشته باشد در شرکت خود داشته باشید). مطمئناً نمی‌توان به تمام کارمندان همه نرم افزار مایکروسافت را آموزش داد و باید کارمند یا کارمندانی مسئول نگه‌داری نرم افزار باشند.
هنگام تماس یک مشتری با شرکت، کارمند مربوطه باید همزمان با مشتری صحبت کرده و هم اطلاعات درخواستی مشتری را در سیستم وارد کند و یا اطلاعات را به مشتری ارائه دهد، یک سیستم ساده دراین‌بین باعث می‌شود که کارمند مربوط بهتر بتواند خدمات موردنیاز را به مشتری ارائه دهد.

یکی از مهمترین مسائل دیگر در خصوص نرم افزار داینامیک مایکروسافت نبود بعضی از ابزارهای ایرانی مثلا وصل شده به نرم افزارهای ایرانی مانند پیامک، فکس و .... که شرکت های فروشنده نرم افزار داینامیک مایکروسافت خودشان این ماژول ها را نوشته و با دریافت هزینه ماژول ها را ارائه می دهند، یا شرکت ها و سازمان هایی که نرم افزار را خریده اند، کسانی را برای توسعه نرم افزار استخدام کرده اند که ابزارهای مورد نیاز آنها را ایجاد نمایند، نکته‌ی قابل تأمل این است که این ابزارها به دست برنامه نویسان ایرانی ایجاد شده اند نه توسط شرکت مایکروسافت، اگر اعتمادی به شرکت های تولید کننده نرم افزار یا برنامه نویسان ایرانی ندارید خب باید به این ابزارها هم اعتماد نداشته باشید، در ضمن ممکن است همین ابزارها جزء موارد پرمصرف و کاربردی برای شرکت شما باشد.

مسئله بعدی آپدیت‌های نسخه‌های نرم افزار مایکروسافت CRM می‌باشد که کاربران نمی‌توانند مستقیم از این آپدیت‌ها استفاده کننده و باید منتظر شرکتی باشند که از آن شرکت نرم افزار را تهیه کرده‌اند تا ترجمه نسخه جدید را انجام داده و کارهایی که برای ارائه نرم افزار به صورت فارسی لازم است را انجام دهد (بیشتر شرکت‌ها برای ارائه نسخه‌های جدید هزینه دریافت می‌کنند)


هزینه بالای نرم افزار CRM مایکروسافت و هزینه نگه‌داری (در سرویس‌های ابری این هزینه‌ها پایین می‌باشد) و هزینه آموزش کارمندان و اختصاص افرادی برای مدیریت سیستم و آموزش آنها و هزینه‌های ماژول‌ها و آپدیت‌های جدید، جزء ایرادهایی هست که در خصوص نرم‌افزار فوق گرفته می‌شود.

سوال و جواب ها در مورد مدیریت ارتباط با مشتری CRM