نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر قیمت گذاری، ویژگی ها، بررسی

بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید

پیام گستر

پیام گستر

روابط خود را با مشتریانتان مدیریت کنید

رتبه3.0

مروری بر پیام گستر CRM


نرم افزار crm نرم افزاری یکپارچه برای مدیریت ارتباط با مشتریان توسط کسب و کارها می باشد. با استفاده از امکانات نرم افزار سی آر ام می توانید به سادگی روابط خود را با مشتری گسترش دهید و با تحلیل رفتار مشتریان خود، اقدامات مناسب بعدی را برنامه ریزی کنید. نرم افزار جامع و یکپارچه crm پیام گستر به عنوان بهترین crm فارسی در ایران، با ارائه راهکارهای یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری، به سازمان شما در افزایش فروش، حفظ مشتریان، افزایش وفاداری مشتری، جذب مشتری جدید و ارائه خدمات پس از فروش ، کمک می کند.

قیمت گذاری

شروع قیمت ۳ میلیون تومان

دمو آنلاین

اجاره‌ای-ابری

خرید آنلاین

رایگان محدود

ارزش خرید 3

دستگاها

برای کسب و کار کوچک، متوسط

زبان‌های پشتیبانی شده فارسی، انگلیسی

نرم افزار بومی

دمو آنلاین


پیام گستر پیام گستر پیام گستر پیام گستر

بررسی پیام گستر CRM


امتیاز کلی

3.0

از 5

ارزش خرید 3

امکانات 3.4

راحتی در استفاده 3

پشتیبانی 4.5

عالی

خوب

معمولی

بد

بررسی مثبت

57%

توصیه به دوست یا همکار

20%

قیمت پیام گستر CRM


شروع قیمت از ۳ میلیون تومان 
به صورت ماژول می باشد و هر ماژول مبلغ متفاوتی دارد

امکانات crm پیام گستر


کالرآیدی

API

داشبورد

داشبورد پویا

وقایع سیستم

اطلاعیه های خودکار

یادآوری های خودکار

ادغام با دیگر نرم افزارها

مدیریت تقویم

تقویم هنگام سازی با گوگل

تقویم هنگام سازی با اوتلوک

اظهار نظر

تاریخچه مشتری

مشخصه های داینامیک مشتری

فیلدهای سفارشی

اشتراک گذاری مخاطب

گردش کار

گردش کار قابل تنظیم

زیر گردش کار

تاریخچه تماس

صندوق صوتی

مدیریت تماس

ارسال فکس

دریافت فکس

اتصال به Asterisk

اتصال به Twilio

گزارش ساز پویا

فرم ساز

هدف گذاری فروش

فرایند فروش

فرایند فروش با گردش کار

ایجاد سرنخ

تجزیه و تحلیل فروش

پیش بینی فروش

گزارش فروش

ردیابی فروش

ایجاد اتوماتیک فروش

باشگاه مشتریان

نظارت بر کاربران

مدیریت دسترسی ها

داده های برخط

آمار و گزارش

ادغام با رسانه های اجتماعی

یکپارچگی

کارتابل کاربران

چت داخلی کاربران

گزارشات روزانه

قالب های پویا

قالب چاپ

چاپ فاکتور

قالب های ایمیل

ارسال ایمیل

دریافت ایمیل

فعالیت های بازاریابی

ردیابی ایمیل

تبلیغات ایمیلی

انتقال و وارد کردن داده

اعتبار سنجی مشتریان

ایجاد مشتری از گوگل

ایجاد مشتری از اوتلوک

ایجاد مشتری از اکسل

انتقال مشتری

معرفی مشتری

گزارش مختص مشتری

ارسال پیامک

دریافت پیامک

خرید آنلاین شارژ پیامک

جواب اتوماتیک پیامک

دریافت فرم از اکسل

پنل پشتیبانی مشتریان

مدیریت وظایف

قفل کردن تیکت

امتیاز دهی به تیکت

تصویر سازی داده ها

Todo

رویداد

سیستم زمانبندی

نمایش زمانبندی فعال

زمانبندی قابل تنظیم

فاکتور

ارتباط با نرم افزارهای مالی

انبار

ثبت سند حسابداری

واریز آنلاین پول

مدیریت فایل ها

ابزار گفتگوی آنلاین

API پویا

اتصال به تلگرام

تنظیمات فایل خروجی چاپ

ارتباط با بانک اطلاعاتی

راهنمای آنلاین

پایگاه دانش

تور آموزش مجازی

راهنمای تصویری

مشاهده تمام امکانات

امنیت و حریم خصوصی crm پیام گستر


رمزگذاری اطلاعات

رمزگذاری در طول احراز هویت

پشتیبان گیری از اطلاعات

HTTPS

حفظ اطلاعات پس‌از لغو سرویس

دسترسی مبتنی بر نقش

تایید هویت چند عاملی

ایجاد سیاست قوی رمز عبور

پشتیبانی قفل سخت افزاری

قفل کاربر در ورود اشتباه کاربر

ویژگی های کلیدی crm پیام گستر


  • ثبت تماس تلفنی هر مخاطب همراه با توضیحات
  • ثبت یادداشت و افزودن فایل مربوط به مخاطبان
  • تعریف محصولات همراه با قیمت و پورسانت
  • ارسال گروهی Email
  • دستیابی به اطلاعات فهرست مشاغل اول
مشاهده تمام ویژگی ها

فواید crm پیام گستر


تعریف مشتریان در دسته بندی های مختلف به همراه تاریخچه تماس و مذاکرات
یادآوری از طریق پیام کوتاه و ایمیل برای قرار ملاقات و پیگیری مربوط به هر مشتری
نمایشگر تلفن (Caller ID) برای تمامی مخاطبان موجود در نرم افزار
تعریف محصولات و گزارش گیری از عملکرد پرسنل

اطلاعات این نرم‌افزار (از وب سایت، دموی نرم‌افزار، وبلاگ، شبکه های اجتماعی نرم‌افزار، رسانه و ...) به صورت دوره‌ای و اتوماتیک جمع آوری می‌شود و به همین دلیل ممکن است مغایرتی در اطلاعات نرم افزار وجود داشته باشد، اطلاعات تکمیلی و کامل نرم افزار را از سایت اصلی نرم افزار پیام گستر دریافت نماید. در صورت مشاهده این نواقص و مغایرت‌ها لطفاً برای ما ارسال کنید تا اطلاعات تصحیح شود.

نرم افزارهای مشابه


رَوش

رَوش

سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری و تلفن گویا

رتبه4.4
مشاهده اطلاعات

تجزیه و تحلیل crm پیام گستر


داشتن ابزارهای زیاد برای کار کردن این نرم‌افزار یکی از نقاط مثبت این نرم‌افزار می‌باشد ولی باوجود طراحی ضعیف و لینک‌ها و منوهای تودرتو، باعث سردرگمی کاربر می‌شود و استفاده از نرم افزار رو سخت می‌کند.
طراحی قدیمی و استفاده نکردن از دانش روز برنامه‌نویسی، کاملاً در این نرم‌افزار مشهود می‌باشد.

ارتباط با مشتری که بادانش بالایی طراحی‌شده‌اند یکی دیگر از نقاط منفی این نرم افزار می‌باشد.
جزیره‌ای بودن این نرم افزار کاملاً نمایانگر این می‌باشد هدف نهایی در این نرم‌افزار مشخص نیست و فقط به‌صورت نیاز یا رقابت با سایر نرم‌افزارها، امکانات و ابزارهایی آن‌هم به‌صورت طراحی ضعیف به این نرم‌افزار اضافه‌شده است.

فرم ساز نرم‌افزار پیام گستر به کاربران امکانات و راحتی کار را نمی‌دهد و در مقایسه با فرم سازهای موجود بازار بسیار ضعیف و بدون دانش ایجاد شده است.

طراحی فرایندهای فروش یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک نرم افزار CRM می‌باشد، بخش طراحی فرایندهای فروش این نرم افزار داری طراحی ضعیف و ابتدایی بوده که به کاربران و مدیران فروش امکان طراحی‌های پیچیده فروش را نمی‌دهد.

یادگیری این نرم افزار و استفاده از آن سخت می‌باشد، تودرتو بودن منوها در این نرم افزار و طراحی ضعیف آن باعث شده کاربر با انبوهی از لینک‌ها و دکمه‌ها مواجه شود که یادگیری و استفاده از آن را پیچیده‌تر می‌کند.

وجود امکانات زیاد در یک نرم افزار برای کاربران آن سیستم فضایی به وجود می‌آورد که بیشتر نیازهای مورد نیاز فروش و ارتباط با مشتری را به واسطه آن نرم افزار CRM برطرف کنند ولی باید دقت شود که طراحی نرم افزار یکی از مهم‌ترین بخش‌ها می‌باشد، استفاده آسان از ابزارها، جزیره‌ای نبودن نرم افزار و کپی نکردن از ایده‌های دیگر نرم افزارها (یا در صورت ایده برداری از دیگر نرم افزارهای CRM، پیاده سازی آن ایده به درستی انجام شود و از ایده موجود ضعیف‌تر نباشد) یکی از اصل‌های یک نرم افزار می‌باشد.

گردش کار و گزارش ساز ضعیف و باز هم طراحی نامناسب با دانش ضعیف و به روز نبودن دانش برنامه نویسی، استفاده کاربردی از این دو ابزار مفید رو کاهش داده و کاربران نمی‌توانند فرایندهای کاری خود را با استفاده از ابزار گردش کار طراحی کنند.

سوال و جواب ها در مورد پیام گستر CRM